רובוטיקה למילוי הזמנה – רובוטים להרמה ועגלה

רובוטים אוטונומיים עולים על כל פתרון רובוט שיתופי אחר המשמש בהגשמה לוגיסטית

לדוגמה, הם יכולים לפעול מהר יותר בחללי עבודה נטולי אדם וכך להגיע לתפוקה גבוהה יותר מפתרונות שיתופיים בעלות תפעולית נמוכה יותר. כמו כן, על ידי הפעלה בסביבה 'סטרילית', אין צורך לעבור את הרמה המלאה של בטיחות פונקציונלית ותקנות רובוטיות שיתופיות, שהיא יקרה וקשה יותר להשגה.

פתרון רובוטי ייחודי זה מבוסס ענן כולל את המנועים המשולבים stepIM ואת בקר התנועה הרב צירי הקומפקטי softMC בפנים!

Caja Robotics מציעה פתרון גמיש המבוסס על שני דגמי רובוטים, המאפשרים למחסן להתחיל בקטן, ולראות אם הביצועים משתפרים או לא. לקוחות מקבלים גם גישה לסימולציה החוזה מה יקרה כאשר פתרונות יופעלו. לקוחות Caja מדווחים על עלייה של 50% בפריון לאחר שהתקינו את המערכת.

רובוטים אוטונומיים מגבירים את פרודוקטיביות המחסן:

בין 90%-95% מהעבודה במחסן נעשית על ידי בני אדם. כרגע, ארה"ב לבדה צריכה מיליון וחצי בוחרים. מגיפות הופכות את העבודה הקשה הזו לקשה עוד יותר, מכיוון שעובדים עלולים להדביק זה את זה, ולפגוע בפריון עוד יותר. גם טעות אנוש, כמו הפלת חבילות או משלוח חבילה לא נכונה למרכז השיגור, גוזלת למחסנים זמן וכסף.

רובוטים אוטונומיים בהשוואה לרובוטים שיתופיים:

רובוטים אוטונומיים עולים על כל פתרון רובוט שיתופי אחר המשמש בהגשמה לוגיסטית. לדוגמה, הם יכולים לפעול מהר יותר בחללי עבודה נטולי אדם וכך להגיע לתפוקה גבוהה יותר מפתרונות שיתופיים בעלות תפעולית נמוכה יותר. כמו כן, על ידי הפעלה בסביבה 'סטרילית', אין צורך לעבור את הרמה המלאה של בטיחות פונקציונלית ותקנות רובוטיות שיתופיות, שהיא יקרה וקשה יותר להשגה.

פתרון המילוי הרובוטי הייחודי של Caja כולל ארכיטקטורת תנועה קומפקטית ומבוזרת, עם המנועים המשולבים של stepIM ובקר התנועה הרב צירי softMC.

מנועי הצעד המשולבים stepIM נמצאים בשימוש בכל צירי השירות – הרמה ותטא, ומספקים פתרון אמין וחזק בעל ביצועים גבוהים וחסכוני.

ה-stepIMs משתמשים ב-CANopen fieldbus כדי לתקשר עם בקר התנועה Servotronix softMC.

  1. CANopen CIA402
  2. stepIM משמש כמנוע סרוו: ביצועים גבוהים בעלות נמוכה יותר
  3. פעולה במתח נמוך 24/48V
  4. ביטלו את הצורך בתיבת הילוכים מכיוון שלמנועי הצעד המשולבים יש יחס מומנט גבוה – מהירות נמוכה

מוצרים קשורים

CDHD - מגברי סרוו בעלי ביצועים גבוהים

CDHD - מגברי סרוו בעלי ביצועים גבוהים

CDHD - מגברי סרוו בעלי ביצועים גבוהים

דילוג לתוכן