פתרון שדרוג של תעשיית רובוטיקה חינוכית 4.0

הגמישות של בקר התנועה softMC מוסיפה ערך מוסף למערכות אריזות ועטיפת מזון

Intelitek שיתפה פעולה עם Servotronix לפתרון תעשייתי מתקדם המתייחס לתעשייה 4.0 ומציע גישה להשכלה גבוהה להוראה למתודולוגיה תעשייתית של המאה ה-21 עם הרובוט Intelitek ER9.

על ידי שילוב מערכת בקרה תעשייתית אמיתית ברובוט החינוכי המצליח מבחינה היסטורית ER9, התלמידים יוכלו לחקור מתודולוגיות מקצועיות ופעולות ייצור משופרות. ערכת שדרוג זו תעניק לתלמידים חוויה מעשית עם ציוד ברמה תעשייתית ותכין אותם לטכנולוגיות ותהליכי הייצור העדכניים ביותר של Industry 4.0. Intelitek גם עושה שימוש במוצרים מדור קודם ובתוכן הדרכה, כך שלקוחות יכולים לשלב את זרוע ER9 ואת הבקר החדש עם פרוטוקולי Industry 4.0 עדכניים.

ER9 עם בקר תעשייתי

ערכת השדרוג החדשה מאפשרת ללקוחות שכבר מחזיקים ב-ER9 לקבל שליטה בדרגת תעשייה עם בקר תנועה חדש (softMC 301) וכוננים חדשים לכל ציר. כל הרכיבים מחוברים וגלויים לתלמידים כך שהם יכולים ללמוד בקלות את הקשרים בין יחידות הבקר השונות, הזרוע הרובוטית ותליון ההוראה. המערכת המשודרגת תומכת בתוכנות הרובוטיות העדכניות ביותר, כולל ROS, Codesys, Siemens Robot Expert ועוד.

השילוב של ה-ER9 וערכת השדרוג יכול לשמש כ-PBL (למידה מבוססת פרויקטים) שתאפשר לתלמידים להפעיל את הזרוע הרובוטית ER9 בסביבה דמוית תעשייה.

מוצרים קשורים

CDHD - מגברי סרוו בעלי ביצועים גבוהים

CDHD - מגברי סרוו בעלי ביצועים גבוהים

CDHD - מגברי סרוו בעלי ביצועים גבוהים

דילוג לתוכן