שירות ואחזקה לרובוטים של KUKA

שירות KUKA – חשיבות
כל רובוט זקוק לתחזוקה מונעת להבטיח ביצועים ועקביות ברמה העליונה בפס הייצור. כאשר לרובוטים אין בדיקות תחזוקה מונעות קבועות, זה יכול לגרום לחלקים ורכיבים להתקלקל, מה שעלול לגרום להאטה או השבתה של הייצור. רובוטים תעשייתיים שמתוחזקים כראוי יכולים להחזיק מעמד שנים רבות, אפילו עשרות שנים, לפני שיהיה צורך להחליף אותם. על ידי שמירה על לוח זמנים קבוע של תחזוקה מונעת, אתם מאריכים את חיי הרובוט שלכם באופן ניכר.

שרות ואחזקה לרובוטים של KUKA חיוניים לשמירתם לתקופות ארוכות. כדי שרובוטים תעשייתיים ישמרו על הפרודוקטיביות והתפקוד האידיאליים שלהם, עליהם לעבור בדיקה שגרתית ותחזוקה מונעת לפי הוראות היצרן.

חיוני להבין כי בשל העובדה שרובוטים תעשייתיים צריכים לעשות את עבודתם במגבלות מרחב וזמן צפויות בדרך כלל, שימורם כראוי הוא חלק חיוני בשמירה על בטיחותם עבור האנשים והציוד שחייבים לחלוק איתם מקום עבודה.

אם מתחזקים כראוי, רובוטים תעשייתיים יכולים להחזיק מעמד שנים רבות, אפילו עשרות שנים, לפני שיהיה צורך להחליף אותם. על ידי שמירה על לוח זמנים קבוע של תחזוקה מונעת, אתה מאריך את חיי הרובוט שלך באופן אקספוננציאלי.

KUKA ממליצים לתזמן תחזוקה מונעת כל 12 חודשים, בהתאם לדגמי הרובוטים.

תכנון תחזוקה זו הוא המתאים ביותר שכן לאחר שתוכנת זאת, הפסקת הייצור שלו תהיה מינימלית בהשוואה לזמן שנפסיד במקרה של עצירה בלתי צפויה בייצור.

תחזוקה מונעת מסייעת להימנע מכשל בציוד על ידי החלפה שיטתית של רכיבים פגומים ו/או זיהוי ותיקון בעיות לפני שהן מובילות לכשל. תהליך זה מתבצע עם השלבים הבאים:

חלק מהפעולות של הטיפול המונע

  • גיבוי של זיכרון הבקר
  • בדיקת לרעשים של הצירים, בדיקה לתנועות חלקות.
  • בדיקת סוללות והחלפתם במקרה הצורך.
  • החלפת גריז או שמן מקורי בהתבסס על הדרישות של דגם הרובוט.
  • נקיון אוורור בקר ומסננים כדי להבטיח החלפת חום נכונה, במקרה הצורך.
  • בדיקה חזותית נקייה ומלאה של היחידה המכאנית של הרובוט, קצה הזרוע והכבלים.
  • בדיקת חוסר נזילות שמנים מחוץ לרובוט.

יתרונות אחזקה מונעת של KUKA

ישנן יתרונות רבים באחזקה מונעת של KUKA. שיפור עמידות ואמינות הרובוט לאורך זמן. זיהוי כשלים פוטנציאליים לפני זמנם.
נתונים שיעזרו בתזמון עבודות תחזוקה קרובות. מדידה מדויקת בהחלפת שמן כדי להתגונן מפני נזקי לחץ יתר ואטימה.
להימנע בפעולות החלפת חלקי חילוף לאורך זמן.

כדי לשפר את הביצועים והאמינות של רובוטים תעשייתיים, תחזוקה מונעת וחזויה חיונית. צוות התחזוקה של STXI מספק תוכניות תחזוקה המבטיחות את התוצאות והביצועים הטובים ביותר של הרובוטים שלך.

תמיכה טכנית

נוכחות מקומית ותגובת חירום מהירה – כשמדובר במצוקת זמן, רק דבר אחד נחשב: צמצום זמן ההשבתה למינימום. מסיבה זו, ניתן להגיע למומחה שירות KUKA שלך במהירות.

נוכחות מקומית

נוכחות מקומית ותגובת חירום מהירה – כשמדובר במצוקת זמן, רק דבר אחד נחשב: צמצום זמן ההשבתה למינימום. מסיבה זו, ניתן להגיע למומחה שירות KUKA שלך במהירות.

תחזוקה מונעת לרובוטי KUKA

ניהול תחזוקה מונעת
אין תחליף לידע של STXI והמומחיות שלנו ברובוט של KUKA. אנו מתמחים בתחזוקה שוטפת, בדיקות חזרתיות, בדיקות עומס או אופטימיזציה של המערכת. מומחי השירות שלנו מכירים את הרובוטים של KUKA מבפנים ומבחוץ ומציאים פוטנציאל לאופטימיזציה.

דילוג לתוכן