פתרונות הנע לagv ורכבים אוטונומיים


mobiMS, מערכת ההנע הייעודית לרובוטים אוטונומיים (AGV/AMR) פותחה בלעדית על ידי STXI Motion בכדי לספק מענה אופטימלי לדרישות ההנע בתחום הלוגיסטיקה המחסנים האוטומטיים. להבדיל מרכיבי הנע סטנדרטיים למכונות נייחות שאינם יכולים להתמודד עם השפעות חיצוניות כגון עומסים רדיאליים על תפוקת תיבת ההילוכים, רעידות וזעזועים ועוד, מערכת mobiMS עוצבה במיוחד על מנת לענות על מגוון רחב ביותר של אתגרים חיצוניים המאפיינים רבים מהמחסנים והמרכזים הלוגיסטיים.
פתרונות ההנע הייעודיים ל-AGV/AMR של STXI Motion הופכים את פיתוח הרובוטים הניידים לתעשיית ה Intralogistics (לוגיסטיקה ומחסנים אוטומטיים) לתהליך קל ונגיש מאי פעם, ומספקים פתרונות אוטומציה אמינים, יעילים, מהירים וחסכוניים יותר.

מערכת התנועה הניידת mobiMS היא מערכת הנעה גלגלית שלמה ומוכנה לשימוש שתוכננה ומותאמת לדרישות של כלי רכב מונחים אוטומטיים ורובוטים ניידים אוטונומיים.
מערכת mobiMS כוללת את מנוע סרוו ללא מברשות עם צפיפות מומנט גבוהה של mobiGM, עם תיבת הילוכים פלנטרית, בלם קפיצי, מקודד,
כונן סרוו servSD.

מנוע הסרוו המשולב TIM הוא פתרון חסכוני וגמיש, אידיאלי עבור יישומים עם שטח ארון בקרה מוגבל וארכיטקטורת מכונה מבוזרת. ה-TIM, עם צפיפות ההספק הגבוהה והגודל הקומפקטי שלו, מאפשר עיצובי מכונות חוסכי מקום ובסופו של דבר מכונות נטולות ארונות.

בשילוב דינמיקה גבוהה וצפיפות הספק, מנועי הסרוו הסינכרוניים של MOT-PM מספקים פתרון יעיל וחסכוני ליישומי מתח נמוך. משויך ל-servSD
כונן סרוו במתח נמוך, מנועי הסרוו של MOT-PM מציעים ביצועים מצוינים וצפיפות הספק גבוהה בעיצוב קומפקטי.

ה-ZED של STXI Motion הוא כונן סרוו קומפקטי מוכן לחיבור עם זרם מוצא של עד 30A. טביעת הרגל הקטנה שלו מאפשרת חיסכון במקום והרכבה קרובה למנוע, ומתאים בקלות למגבלות השטח המצומצמות של יישומים כגון הרכבת אלקטרוניקה, מכשירים רפואיים ו-AGVs/AMRs. תומך בסוגי משוב נפוצים של מנוע ובטיחות פונקציונלית STO, ה-ZED עונה על כל מגוון הדרישות של רזולוציה והפעלה בטוחה, מיישומים בסיסיים ועד יישומים דינמיים במיוחד.

צרו איתי קשר ואחזור אליכם בהקדם

אבי יעקב – מנהל פיתוח עסקי – פתרונות לינארים

תודה!

פרטיך התקבלו בהצלחה
הצוות שלנו יצור איתך קשר בהקדם.

דילוג לתוכן