מנועים משולבי דרייב

מנועי הנעה משולבים (Integrated Motors) נועדו לפשט את ההתקנה והתפעול של מנועים חשמליים במגוון רחב של יישומים תעשייתיים ומסחריים. ממשק התקשורת מאפשר למנועים אלו להשתלב בקלות במערכות בקרה קיימות, כגון בקרי לוגיקה ניתנים לתכנות (PLC) או ממשקי אדם-מכונה (HMI).
מנועים משולבי דרייב מציעים מספר יתרונות על פני מנועים חשמליים ומערכות הנעה קונבנציונליות. הם בדרך כלל קומפקטיים וקלים יותר, מה שהופך אותם אידיאליים עבור יישומים עם מגבלות שטח או משקל מוגבל ובנוסף, יכולים לפשט את ההתקנה והתחזוקה, מכיוון שיש פחות רכיבים להתקנה ופחות חיבורים לניהול. מה שמסייע בהפחתת עלויות ההתקנה והתחזוקה הכוללות, תוך שיפור האמינות.

מנוע הסרוו המשולב TIM הוא פתרון חסכוני וגמיש, אידיאלי עבור יישומים עם שטח ארון בקרה מוגבל וארכיטקטורת מכונה מבוזרת. ה-TIM, עם צפיפות ההספק הגבוהה והגודל הקומפקטי שלו, מאפשר עיצובי מכונות חוסכי מקום ובסופו של דבר מכונות נטולות ארונות.

ליצירת קשר

עם עיצוב חסכוני והנעת סרוו בלולאה סגורה מעולה על ידי Servotronix Motion Control, ה-stepIM מספק פתרון יעיל וחסכוני עבור יישומים הדורשים ביצועים של סרוו ברמת המחיר של סטפר. ה-stepIM משפר משמעותית את הביצועים של מנועי הצעד, בהשוואה לבקרת לולאה פתוחה קונבנציונלית.

ליצירת קשר
דילוג לתוכן