מגברי סרוו

קיימים מספר סוגים של מגברי סרוו, ביניהם מגברי סרוו אנלוגיים ומגברי סרוו דיגיטליים. מגברי סרוו דיגיטליים מציעים תכונות מתקדמות יותר ושליטה רבה יותר על ביצועי המנוע, כגון היכולת לנטר ולהתאים את ביצועי המנוע בזמן אמת.
מגברי הסרוו משמשים במגוון רחב של יישומים, החל מרובוטיקה ואוטומציה בקנה מידה קטן ועד למכונות תעשייתיות בקנה מידה גדול. הם חיוניים עבור מיקום מדויק ובקרת תנועה בתעשיות שונות, כולל ייצור, רכב, תעופה וחלל ורובוטיקה

חידושי עיצוב חומרה ותוכנה מספקים ביצועי סרוו מעולים, צפיפות הספק גבוהה, הפעלה פשוטה ורב-גוניות נרחבת בחבילה חסכונית. CDHD כולל עיצוב לולאה נוכחי חדש המשיג תגובת תדרים מובילה בתעשייה של 3-5 קילו-הרץ. כוונון אוטומטי מתקדם מפחית את שגיאות המעקב ואת זמן ההתמקמות לכמעט אפסי, ואלגוריתם חדשני נגד רטט מבטל תהודה מכנית. CDHD תומך כמעט בכל מנוע, כל סוג משוב וכל דרישה לקלט/פלט. הוא מציע הפעלה חלקה באמצעות תוכנת ServoStudio או גישה ישירה למסוף, עם כוונון הכל-באחד של לולאות בקרת זרם, מהירות ומיקום.

ליצירת קשר

ה-ZED של STXI Motion הוא כונן סרוו קומפקטי מוכן לחיבור עם זרם מוצא של עד 30A. טביעת הרגל הקטנה שלו מאפשרת חיסכון במקום והרכבה קרובה למנוע, ומתאים בקלות למגבלות השטח המצומצמות של יישומים כגון הרכבת אלקטרוניקה, מכשירים רפואיים ו-AGVs/AMRs. תומך בסוגי משוב נפוצים של מנוע ובטיחות פונקציונלית STO, ה-ZED עונה על כל מגוון הדרישות של רזולוציה והפעלה בטוחה, מיישומים בסיסיים ועד יישומים דינמיים במיוחד.

ליצירת קשר

מגוון פתרונות בקרת הנע מדוייקים המאפשרים גמישות מירבית והתאמה מלאה לדרישות הלקוח, ביניהם: 

  • בקרי סרוו – Servo Control – במתחים נמוכים. 
  • בקרי הנע במתח נמוך – Low Voltage Motion Control המאפשרים יכולות ודיוק של בקרים
  • דרייברים – Drivers קטנים במיוחד, בעלי צפיפות הספק גבוההה מאוד. 
  • Rayon Motion Drivers – המותאמים במיוחד למכונות ואפליקציות בעלות שטח ומשקל מוגבל, הדורשות מעבר אופטימלי בין הספקים נמוכים וגבוהים.
  • Board Mounted Motion Controllers
  • Harsh Environment Drivers – בקרת הנע במתח בינוני – גבוה ( 12VDC-96VDC), המאפשרים תנועה חלקה גם בתנאי שטח מאתגרים במיוחד.  
ליצירת קשר

משפחת כונני הסרוו Servotronix CDHD2 כוללת סדרה של כונני סרוו במתח נמוך המדורגים בהספק כניסה של 20–90 VDC ועד 15 ARMS המשך זרם. כונני CDHD2 LV מציעים את אותו עיצוב מכני חזק ותכונות ביצועים גבוהות כמו כונני הסרוו CDHD2 VAC. העיצוב הקומפקטי מאפשר חיסכון במקום והרכבה ליד נקודת שימוש, מתאים ליישומים כגון הרכבת אלקטרוניקה, מכשירים רפואיים ו-AGV ניידים.

ליצירת קשר

CDHD2 הוא הדור השני של משפחת כונני הסרוו CDHD. הוא כולל קלות שימוש ואלגוריתמי בקרה מתקדמים. מערך התכונות המקיף של ה-CDHD2 מאפשר לבנות מכונות מדויקות ויעילות יותר.

עיצוב לולאת זרם CDHD2 משיג תגובת תדרים מובילה בתעשייה של 3-5 קילו-הרץ. כוונון אוטומטי מתקדם מפחית את שגיאות המעקב ואת זמן ההתמקמות לכמעט אפסי, ואלגוריתם חדשני נגד רטט מבטל תהודה מכנית. CDHD2 תומך כמעט בכל מנוע, כל סוג משוב וכל דרישה לקלט/פלט. הוא מציע הפעלה חלקה באמצעות תוכנת ServoStudio או גישה ישירה למסוף, עם כוונון הכל-באחד של לולאות בקרת זרם, מהירות ומיקום.

ליצירת קשר

אבי יעקב – מנהל פיתוח עסקי – פתרונות לינארים

אבי יעקב 
מנהל פיתוח עסקי – פתרונות לינארים

צרו איתי קשר ואחזור אליכם בהקדם

צרו איתי קשר ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן