מגברים למנוע צעד

מגברי מנועי צעד משמשים לשליטה בתנועה של מנועי צעד, המשמשים בדרך כלל באוטומציה תעשייתית, רובוטיקה ויישומים אחרים הדורשים תנועה מדויקת הניתנת לחזרתיות. מגברים אלה מתוכננים לקבל אותות בקרה מבקר מארח, כגון מחשב או בקר לוגי ניתן לתכנות (PLC), ולאחר מכן להגביר את האותות הללו כדי לספק את הכוח והמתח הדרושים להנעת מנוע הצעד. אחד היתרונות המרכזיים של מגברי מנוע צעד הוא יכולתם לספק שליטה מדויקת על המהירות, המיקום והמומנט של המנוע.

ה-P6000 הוא כונן מיקרו-שלבי כניסת AC המותאם להתאמה עם מנועי צעד POWERPAC ו-POWERMAX. עם הפשטות של מתגי ה-Dip והביצועים האופטימליים מהמערכת השלמה, פתרון צעד זה מביא לביצועי מכונה מוגברים ללא המורכבות הנלווית.

ליצירת קשר

ה-P5000 הוא כונן צעדים קומפקטי עם מיקרו צעדים המותאם לביצועי מערכת גבוהים עם מנועי הצעד המובילים בתעשייה של קולמורגן POWERMAX II. זוהי תוספת מרשימה אך פשוטה למשפחת כונני הצעד של קולמורגן. זיווג מערכת סטפר לא נעשה קל יותר! מנועי הצעד P5000 ו-Kollmorgen נועדו להיות ביחד. עם החלקת גישה נוחה ופוטנציומטרים לפרופיל לביצועים מיטביים.

ליצירת קשר

סדרת ה-P8000 Stepper Drive היא פלטפורמת הדגל האחרונה של קולמורגן. כוננים אלה מציעים טווחי זרם פלט מורחבים ופונקציונליות המאפשרים ללקוחותינו להשתמש בפורטפוליו רחב יותר של מנועי צעד קולמורגן.
והביצועים האופטימליים מהמערכת השלמה, פתרון צעד זה מביא לביצועי מכונה מוגברים ללא המורכבות הנלווית.

ליצירת קשר

כונני microstepping מודולריים ובעלי ביצועים גבוהים תומכים במגוון רחב של דרישות. כוננים אלה מציעים תמורה מצוינת עבור יישומים המופעלים על ידי כניסת DC במתח נמוך. לדגם 6410 יש כניסות צעד וכיוונים וזרם פלט מתכוונן מ-0.625 עד 5 אמפר RMS עם מתג DIP בעל 3 מצבים.
C ו-POWERMAX. עם הפשטות של מתגי ה-Dip והביצועים האופטימליים מהמערכת השלמה, פתרון צעד זה מביא לביצועי מכונה מוגברים ללא המורכבות הנלווית.

ליצירת קשר
דילוג לתוכן