בקרים רב ציריים

בקרים רב ציריים משמשים לשליטה ובקרה בתנועה של מכונות ייצור תעשייתיות הדורשות תנועה לאורך מספר רב של צירים, שיכול להגיע עד 64 צירים שונים מסונכרנים. בקרים אלה משמשים בדרך כלל במכונות ייצור והרכבה, מערכות רובוטיות, ומכונות מדוייקות אחרות בהן יש צורך בתנועות מתואמות. הבקר הרב צירי מהווה בקרה עילית ששולחת ומקבלת אותות דיגיטליים או אנלוגיים לדרייברים במערכת על מנת לייצר את התנועה הנדרשת, ובמקביל מתחבר לממשק המשתמש (HMI) על מנת לאפשר הפעלה, שינוי נתונים, והצגת חיוויים שונים.
בתהליך בחירת בקר רב צירי יש להתייחס לסביבת התכנות הרצויה, אפשרויות התקשורת וההתממשקות למערכות אחרות, סוג התנועה הנדרשת, מספר הצירים שיש להפעיל, סוג וכמות החיוויים שיש במערכת, רמת דיוק, סביבת עבודה ודרישות לקוח מיוחדות נוספות.

ה-AKD PDMM® משלב כונן סרוו AKD עם בקר תנועה חזק ומוטבע בחבילה אחת וקומפקטית שיכולה לשלוט על עד 64 צירים במכונה שלך. הוא מספק בקרה משולבת עבור צירים מרובים בעלי ביצועים גבוהים, ממשקי I/O ו-HMI מלאים, וכולל את יכולות האוטומציה המלאות של Kollmorgen Automation Suite™ – מה שמעניק לך סביבת פיתוח יחידה וניתנת להרחבה עבור מכונות מבוססות AKD PDMM® ו-PCMM.

ליצירת קשר

תכונות AKD2G כוללות ציר כפול, קלט/פלט הניתן להרחבה (מבלי להגדיל את הגודל), זיכרון נשלף, STO דו-ערוצי, והתצוגה הגרפית בעלת הכונן הראשון בתעשייה. ה-AKD2G מותאם ל-AKM2G עם מחבר יחיד ו-AKM (עם או בלי בלם) מפחית חיווט עם טכנולוגיית כבל היברידי יחיד. AKD2G מציעה גם אפשרות למשוב משני לתמיכה במשובים מדור קודם.

ליצירת קשר

חבילת תוכנה וחומרה בקרת תנועה קומפקטית במיוחד, המציעה יכולות תכנות נרחבות אשר יושמו בהצלחה במגוון יישומי אוטומציה ורובוטים. softMC 3 תומך ב-1 עד 6 צירים של תנועה מסונכרנת ומתואמת ונועד להשתלב בצורה חלקה עם מערכות הסרוו ומנועי ההנעה המדרגות של Servotronix כדי לספק פתרון תנועה מלא.

ליצירת קשר

חבילת תוכנה וחבילת חומרה בקרת תנועה רב צירית, המציעה יכולות תכנות נרחבות אשר יושמו בהצלחה במגוון יישומי אוטומציה ורובוטים. softMC תוכנן להשתלב בצורה חלקה עם מערכות הסרוו ומנועי ההנעה המדרגות של Servotronix כדי לספק פתרון תנועה מלא בחבילה חסכונית.

ליצירת קשר
דילוג לתוכן